01 февруари 2013

CMC# 13 Color Combo / Цветова комбинация

Здравейте, реших да се включа в новото предизвикателство на Кард Мания CMC# 13 Color Combo / Цветова комбинация, с една нетрадиционна картичка,в която съм използвала техниката "Iris Folding" много любима за мен от известно време и съответно съчетана с традиционните методи за картичка, ако може да се каже традиционни. Както виждате не съм добра в оцветяването ха ха ха, никога не съм била добра в рисуването и сега може да го разберете и вие :) Мадамата е оцветявана с аква моливи... намерих ги в Джъмбо и по всяка вероятност не са това, което трябва, но за сега ме удовлетворяват :)) Не се смейте много или по скоро смейте се, смехът е здраве :) Надявам се да съм спазила условията на конкурса и да мога да участвам със слънчевата ми картичка :)

5 коментара:

  1. Ех ,че хубава и свежа картичка:))) Много е зареждаща с пъстрите си ярки цветове:) Няма как да не се усмихне човек ,като я види:) Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, мерси ... само да бях добра в оцветяването, като теб цена нямаше да има :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна пъстра,слънчева и много зареждаща картичка.Много ми харесва .
    Благодаря ти ,че се включи в предизвикателството на Card mania Challenges.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Адди, радвам се , че ти харесва. За мен е удоволствие от време на време да се включвам в предизвикателствата :)

      Изтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване