25 февруари 2014

Червено и бяло

Колко бързо мина този месец и вече иде Баба Марта. От седмица съм под пара, плета мартенички, защото при нас няма такава традиция. Но тъй, като Бългорското в мен живее и съм горда, всяка година се кича с мартеничка. Та идващия празник, мартеничката и баба Марта ми дадоха вдъхновение за най новата ми картичка,която включвам в Картичкофурийско предизвикателство "Светът е нюню и вдъхновение дебне от всякъде" Вдъхновението

Картичката:
Тази картичка ще участва в предизвикателството на Кард Мания CMC#41 Use a Sentiment / Вмъкнете текст Както се сещате текста, който вмъкнах е "Честита Баба Марта"
Малко по раничко, но Честита Баба Марта на всички!!!

10 коментара:

  1. Злати моите поздравления!Справила си се много добре.За пръв път виждам такава картичка-мартиничка и съм очарована.Честита Баба Марта и на теб.Да си жива и здрава, да продължаваш да твориш с любов и старание каквито лъхат от твоите картички.Прегръдки
    Диди

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря Диди. Прекрасни думи от прекрасен човек и майстор картичкофуий. От твоите уста казаното е като златен медал за мен. Още един път благодаря. Приятен, усмихнат и сълнчев ден

    ОтговорИзтриване
  3. Честита баба Марта! Мноооого красиво измислена картичка! Такова чудо до сега не съм виждала.Много целувки и успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Злати, нещо, което никога не съм правила, е картичка за Баба Марта. :) При теб се е получило страхотно! Браво! <3
    Благодаря ти, че се включи в първото ми предизвикателство при Фурии. ;)

    ОтговорИзтриване
  5. И аз ти благодаря honey_bunny за прекрасното предизвикателство :)

    ОтговорИзтриване
  6. Злати, честита Баба Марта! Бъди здрава, за да ни предлагаш повече такива прекрасни проекти! Благодаря ти, че ни показа твоята картичко- мартеничка в Card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване
  7. Честита и на теб kenli. И аз благодаря, че можах да бъда част от предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасна картичка-мартеничка! Благодаря ти за участието в предизвикателството на Card Mania. Успех и ще те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  9. Честита Баба Марта Miss Emerald, жива, здрава, бяла и червена.

    ОтговорИзтриване