03 август 2012

Картичка със стил - " Париж в лила "

Дълго време се каня да направя картичка за годишнина на една прекрасна лейди. Подаръчето вече е готово, а картичката се бавеше ... имах идея в главата, но не беше узряла съвсем. Всеки ден разглеждах хартиите, печатите и нищо ... Днес моя позната ми изпрати сайта на Картичкофурийте с въпроса дали съм попадала на тяхната страница. Попадала съм и още как, гледала съм с интерес предизвикателствата, но никога не съм се чувствала сигурна за да участвам. Искам да благодаря на Ем, за прекрасното предизвикателство, което избистри представата ми за картичка и на един дъх я сътворих. Искренно се надявам да влизам в рамките на предизвикателството ... Хубав ден на всички.

11 коментара:

  1. Разкошна картичка!!! Много е нежна и стилна и носи романтиката на Париж;)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Вили. Никога не съм била там, но си пожелавам да отида някой ден :)

      Изтриване
  2. Фантастична е, наистина стилна картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Толкова е романтична, нежна, изискана, но и ведра и жизнена, вероятно заради цветовете! Тази картичка има невероятно излъчване! Много, много ми хареса! Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Деси, поласкана съм (поклон)в скобки, защото тук няма имотиконки :) Благодаря ти.

      Изтриване
  4. Прекрасна е! Много, много нежна и стилна!

    ОтговорИзтриване
  5. моля дайте ваши данни, за да поговорим искам да поръчам книга за пожелания.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Разбира се, може да се свържете с мен на e-mail: zlatka22@gmail.com

      Изтриване
    3. Разбира се, може да се свържете с мен на e-mail: zlatka22@gmail.com
      Ще се радвам .

      Изтриване